måndag 12 september 2016

Sista veckan

En hel uppsjö med känslor hänger ihop med denna vecka. Fem dagar kvar sen går jag vidare mot nya mål. Lite sorgligt och spännande på samma gång.


Innan jag slutar så fick jag äran att möta kedjas VM, den profession som jag tillträder inom kort men i annan butik och inte med ansvar över mer än en butik (om än en väldigt stooor). Hade hört så mycket om denna person och var nyfiken. Det var intressant att äntligen få träffa henne och så här efter veckans första arbetsdag är jag tacksam och glad över denna nya bekantskap.


Jag tänker njuta fullt ut och ha roligt på jobbet. Ta en dag i taget och göra mitt bästa. Försöka vara som ett stort leende innan jag på fredag eftermiddag sätter mig i bilen och låter mannen skjutsa mig till Arlanda. En härlig weekend hos syrrorna med familjer väntar och jag längtar!!!


Puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar