onsdag 10 januari 2018

Längtar efter att chilla i soffan!


Från ett arbete till ett annat, så ser verkligheten ut för mig/oss just nu.

Vi är mitt uppe i visningsstäd så när jag kliver av mitt betalda jobb och checkar in hemma innebär det långa to do listor.


Hittills är alla köksskåp klara samt lådor, spisfläkt och ugn. Jag har skrubbat och torkat så händerna blivit torra.

Lejonkungens rum är stylat. TV rum är okey liksom lilla tamburen. I några rum är det enbart dammtorkning och dammsugningen som återstår.


Tiger tycker att vi försummar honom, för lite magkliande och lek med bollar ... Han stryker runt benen på oss och jamar uppgivet.

Sakta närmar vi oss mål men det innebär hushållstjänst före och efter ordinarie arbete. Ska bli så skönt när visningarna är över!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar