tisdag 9 januari 2018

Tisdagsmorgon när den är som bäst


Äntligen! Morgonklass i studion igen, den första på typ en månad. Kroppen gnällde och knorrade lite när väckarklockan ringde i gryningen men jag vet att det enda som gör skillnad är att kliva ur sängen.

Frukost och sen en tio minuters promenad. Sammanfattning med ett ord: underbart! Det kändes som hela klassen var planerad utifrån mig och vad min kropp längtade efter.

Att få yoga med andra ger massor av energi, något jag kan sakna hemma när jag praktiserar själv. En annan fördel är att bli instruerad/ledd, att få sluta ögonen och följa instruktioner. Få vara i min egen bubbla med mina andetag och min kropp.


Med en sådan morgon så kunde ju dagen inte bli sämre ;)

Buisness booster arbetet flöt på och nu har jag en ram samt ett innehåll. Fortfarande behöver föreläsningen finslipas men nu är känslan god, kaos har lämnat mig och ersatts med mer ordning. Tack!

Även timmarna på jobbet flöt på i samma flow. Hårt arbete lönar sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar