lördag 13 januari 2018

Målgång och start på samma gång


Idag är det dags, visning av vår lägenhet ("del 1") och sen i morgon ännu en. Pust!

Som vi har kämpat, städat, stylat, slängt, sorterat och plockat undan. Hela gårdagen och massor av timmar tidigare i veckan.

Vi har gjort vad vi förmår och vad som nu händer kan varken jag eller mannen styra. Vi lämnar över till mäklaren och hoppas att rätt personer dyker upp.


Jag önskar av hela mitt hjärta att allt går vägen, att det kommer intresserade köpare och att några vill buda. Vår fina innerstads lägenhet är en investering med en förening från slutet av 1800-talet, lugnt läge och nära till allt. (Emellanåt undrar även vi hur det kommer sig att den är till försäljning?!)

Det blir som det blir ...


Tiger får hänga med oss på biltur, kanske inte hans favoritaktivitet men hellre en lunch någon annanstans än att vara hemma med mäklaren och folk som springer in och ut ur vårt hem.

Idag visualiserar jag för fullt, tänker och önskar att det ska bli som vi önskar. Att allt kommer att ordna sig på bästa sätt, för hoppet är det sista som överger mig.

Det blir som det blir ... precis som det är meningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar