tisdag 11 september 2018

Motivation och känsla



Vissa dagar får jag oerhört mycket gjort och andra betydligt mindre. Antar att jag inte är ensam om den känslan.

Är i alla fall tacksam över min förmåga att fokusera när det gäller och faktiskt leverera. Återigen tack till Hera Hub och mina härliga kollegor där!

Att komma till en writers lounge utan någon egentlig plan är ingenting som stressar mig. En minut eller två så faller bitarna på plats. Plötsligt har jag levererat en företagssidan på LinkedIn (ett första utkast) och hoppat rakt in i en 14 dagars utmaning vad gäller egen marknadsföring.

Bra där!


Hade tänkt hoppa över utmaningen, det är mycket annat som tar min tid och energi ... men vad sjutton?! Hur svårt kan det vara? Jag kör!!!

Bra känsla i magen. Behöver kicka igång mig själv emellanåt och det är verkligen lättare när det sitter stimulerande och inspirerande människor bredvid.

Tack, tack, tack!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar