söndag 16 september 2018

Nyladdat batteri


Är oerhört tacksam över att ha kollegor som bryr sig och som är villiga att byta arbetspass med mig. Att jag fick vara ledig igår innebar att jag kunde ta hand om både mig själv, trädgården och mannen.

Under två timmar gick jag all in vad gäller min egen yogapraktik genom att gå på en masterclass vilken hölls av en vän. Att få djupdyka in i mig själv, i min kropp och släppa allt annat blev dagens present.


Efter lunch var det dags för trädgårdsarbete. Plocka äpplen och efter det ett par vändor till återvinningen för att slänga fallfrukt. Ett organiserat kaos. Alla verkade vara på samma ställe samtidigt.

Klippa gräset, veckohandla, laga söndagsmiddag. Rofyllt, inte stressigt.

Restorative yoga med mannen, massage och filmmys. Vi har valt att plöja alla Harry Potter filmer, vilka känns oerhört aktuella med tanke på hur vindar blåser både i Sverige, Europa och världen.

En härlig söndag på alla sätt och vis. Har ett ordentligt laddat batteri inför den nya vecka som startar idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar