måndag 13 maj 2019

Följa mig till sängen, hålla mig i handen och gå på repeat i drömmen


En dag hemma fylld med planering och förberedelser inför denna veckas yogaklasser. Tre olika klasser skulle tänkas igenom, sekvenseras, testas, skrivas ner och memoreras.

Testas på mattan för att landa i kroppen, det tog nästan hela dagen.

Jag vet att min hatha vinyasa kommer att följa med mig till sängen, hålla mig i handen och gå på repeat i drömmen ... det brukar vara så.


Denna vecka har jag en premiär att bjuda på! Var annan vecka från och med denna så kommer jag att hålla och leda en morgonklass på Hera Hub (mitt favvoplace). Det ska helt ärligt bli grymt att få ge tillbaka till alla dessa grymma kvinnor som blivit mina kollegor/vänner. De som ständigt bjussat generöst med sina kunskaper och som jag är sååå imponerad av.

Skulle du vilja vara med så hör av dig! Finns det hjärterum så finns det stjärterum, ALLT (eller i alla fall det mesta) går att lösa.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar