torsdag 23 maj 2019

Känslor kan ljuga


Gårdagens tankar under bloggskrivandet:

Så kom regnet ... äntligen! Som naturen längtat och även vi. Det känns riktigt skönt att få hänga inomhus, komma ikapp.

Trots att jag haft många timmar tillgodo så känns det inte som om jag fått så mycket gjort. Men det är en känsla, inte sanningen. Uppgifter har betats av, en efter en. Jag gissar att det är min kropp som muttrar, den har främst suttit i soffan med datorn i knät, tycker att den fått för lite stimulans och rörelse.

En annan anledning kan vara att det finns uppgifter jag behöver bolla och få input utifrån, dessa måste vänta till i morgon då jag återigen kan hänga med mina sköna kollegor på Hera Hub. 

En viss frustration uppstår i mig när jag behöver pausa och vänta med att slutföra, jag vill bli klar. Bocka av och gå vidare. Nu får jag i stället träna tålamod och landa i att det är en ny dag i morgon.



Ha nu en härligt skön fredag!

Kolla gärna in min senaste Youtube video som kommer under förmiddagen. Här under har du en länk till min egen yoga kanal:

https://www.youtube.com/channel/UCCm5joioNzbR74QNh6soygQ/featured?view_as=subscriber

Glöm inte att du helt gratis och utan att ha ett eget konto på Youtube kan bli prenumerant. Jag vet en som blir lycklig om du klickar på den knappen ... JAG!

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar