måndag 27 maj 2019

Hemsidan ...


Dags att återigen titta över min hemsida, den som gjordes i ett tidigt stadie och som sedan legat på nätet som ett stort visitkort.

Frågan är vad jag vill (med min hemsida)? Vad är syftet och om jag önskar att människor ska kontakta mig (vilket jag gör) vilken är då min plan?

Jag har mina fasta veckoklasser där jag hänvisar till de ställen jag undervisar på, tydligt redovisat, är detta tillräckligt och vilka är min egentliga målgrupp? Behöver jag nischa mig?


Det finns så många frågor men tyvärr inte lika många självklara svar, därför behovet att backa bandet. Fundera en sväng till. Bli tydligare?

Att vara nybörjare är aldrig enkelt, nyttigt men inte lätt. Jag fortsätter därför att göra så gott jag kan utifrån mina styrkor (och svagheter).



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar