söndag 7 maj 2023

Två blev en och DET är helt okey



I skrivande stund så har jag inte hämtat våra gäster från London eller gästen som det i nuläget verkar bli. Tur att det är den person som jag/vi känner! Kompisen bangar och stannar i Stockholm med någon grabb hon precis träffat 😂😂😂

På detta sätt blir det kvalitetstid. Mer tjejsnack (ja eller du fattar nog vad jag menar, kanske hade blivit "mer", typ " ytligt tjatter" / lära känna varandra prat - nu blir det istället djupare, ärligare och mysigare). Vi kan med andra ord fortsätta där vi slutade (när jag besökte Lejonkungen i London).



Hus och poolhus är städade. Sängar är renbäddade och som grädde på moset föreslog mannen att vi skulle göra det lätt för oss, istället för att laga middag (hade behövt åka och handla samt tänka ut en meny) så köper vi med oss sushi eller poke bowls hem. Vet att vår gäst gillar den typen av mat.

Kanske skriver jag mer om mötet eller så gör jag inte det, det lär visa sig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar