onsdag 3 februari 2016

Hönan och ägget

Min högerarm är något bättre men vill inte vara med och leka 100%, inte än. Den kämpar på och gör så gott den kan.


Jag skyllde kraftlösheten på yogan men slogs helt plötsligt av att det kan vara jobbet som jag brottats med i ett par veckor. Eftersom jag kör allin och sällan känner efter så kan min kropp emellanåt dra i handbromsen.

All min flexibilitet, skjutandet från höften och förmåga att både försöka vara steget före samt släcka de eldar som börjar pyra kan ha satt sig i nacke och axlar? Kanske?


Yoga praktikens huvudstående samt djuptänjning av bröst och höftmuskulatur har också slitit så vem vet vad som är hönan eller ägget?

Idag går jag tillbaka till mitt tidigare arbete i butik och det med ett leende på läpparna. En veckas vikariat och boost! Härligt :) precis vad både jag och min kropp behöver.


Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar