söndag 7 augusti 2016

Let the magic begin


Jag älskar när en idé knackar på och vill bli lyssnad på, vill in, vill få hela min uppmärksamhet. Idag är en sådan dag.

Har under veckan tänkt att jag borde ta tag i kreativiteten, fånga in den och be den stanna till ett slag. Så alldeles nyss satte den sig bredvid mig i soffan som om den aldrig tagit semester.


Jag har samlat material, ifall att. Tänkt att det är dags för hattmakaren att börja skapa något men samtidigt inte riktigt landat själv. Krävdes tydligen en ledig söndag!?

Om idén som knackat på håller i praktiken får vi se, vet inte förrän jag börjat arbeta. Men om jag bara rullar tummarna så får jag aldrig veta. Dags att kavla upp ärmarna och börja, jag har det jag behöver hemma.


Let the magic begin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar