onsdag 18 januari 2017

Det svarta fåret?


Måste börja med att be om ursäkt ... till hela företagsledningen, det är kanske MITT fel?

För någon dag sedan kom en vän in i butiken, en stamkund från en tidigare arbetsplats och en kvinna som jag uppskattar mycket. Hon visste inte när hon klev in vad som precis hänt men fick information av mig. Oförstående tittar hon på mig och skakar på huvudet. Så kommer orden:

"Men Mia ... inte igen?! Vad är det med DIG och butiksnedläggningar?"
"Ja ... jag har tänkt tanken själv, det är nog mitt fel ..."



Så skrattade vi men tanken fanns kvar, det här är andra gången jag för mig. Ingen rutin jag känner att jag vill utveckla. Vore nice att få arbeta in sig ordentligt, speciellt när jag trivs så bra.

Fortsättning följer ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar