- Städa, plocka och förbereda
- Kunder som väller in när butiksdörren låses upp.
- Kassa på entréplan som strular på grund av en icke fungerande kortläsare. Plan: startar om kassan samt kortläsaren tre gånger. Tar enbart emot kontantbetalning. Ringer supporten och får hjälp. Kassan fungerar.
- Trevliga kunder, ledsna kunder, irriterade kunder ...
- Lyssnar, tröstar, skojar
- Plocka, vika, städa ...
- Pratar med kunder
- Tömma skyltfönstret på kläder.
- Tar en timmes rast och går iväg på planerad lunchdate.
- Varvar kassatjänst med att tömma provrum på provade plagg och städa.
- Kortläsare som dör och vägrar låta sig återupplivas. Kryper på golvet, kollar sladdar och kontakter. Ringer support igen och igen.
- Kassaprogrammet svajigt, får hänvisa ALLA kunder till mina hårt arbetande kollegor.
- Försöker trassla upp ihoptjorvade halsband.
- Pratar med kunder
- Sorterar galgar och hänger ut nya varor.
- Pratar med arg kund ... länge
- Kaos i alla kassor när kortläsare och program plötsligt hänger sig. Kassa 4 out of order ... kassa 1 opålitlig, kassa 2 okey?
- Arbetsdag slut. Kramar kollegor, flyttar varor mellan våningarna och går hem senare än planerat.
onsdag 25 januari 2017
Rapport från en konkursutförsäljning, dag 9:
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar