torsdag 6 april 2017

Återhämtning 2


Efter en intensiv och fullspäckad dag infann sig en lätt huvudvärk. Istället för att lägga mig på soffan när jag kom hem så lagade jag middag.

På med träningskläder och iväg ... veckans roligaste träningspass med intensiv pulshöjning, den ville jag inte missa.

Men om jag somnade stående innan allt började?

Ett par yogavänner dök oväntat upp. De konstaterade att jag hur trött jag än var så skulle jag knappast somna på passet och de hade rätt. Dels fick jag förnyad energi bara genom att träffa dessa härliga människor och dels smittade atmosfären i salen.


Det går inte att bli annat än glad av alla människor som ger järnet. Av en ledare som tillhör de absolut bästa och som är världsbäst på att få oss att svettas ännu lite till. I love it! Många älskar passet, det är oftast knökfullt.

Min trötthet rann bort, huvudvärken försvann och allt ersattes av sprudlande energi, så välgörande. Fit for life again.


Ha en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar