måndag 24 april 2017

Slutresultat: våfflat änglahår


Att ha Lejonkungen hemma är som att emellanåt ha en lekkamrat.

Mannen uttrycker det annorlunda: "Vi fick ingen dotter, vilken tur för dig att X klarar av att vara både och"

För Lejonkungen är openminded och inte så fördomsfull. Experimentera, testa och prova ... det kanske går ... eller så skiter det sig ... men då vet vi i allafall.

Vi är lika just i detta avseende, skjuter från höften, tänker inte alltid efter innan och går igång på lustfylld motivation.


Just igår efter jobbet fick Lejonkungen för sig att jag skulle fläta honom, rastaflätor. Det innebär mycket jobb och massor av små snoddar. Tid fanns och vad gör jag inte för att få hänga med mina kids?!

Efter en och enhalv timme var jag klar, precis innan mannen kom hem. Ett okey resultat men utan fotobevis.

Ett par timmar fick flätorna sitta i sen var det dags för mig att dra ut alla snoddar och lämna efter mig ett våfflat änglahår.


Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar