onsdag 5 april 2017

Återhämtning


Känslan när jag vaknade och visste att det inte finns några måsten, den är oslagbar, att få en ledig dag mitt i veckan ... så nice! Jag hade visserligen arbetat nio dagar i rad vilket kan spätt på mitt lyckorus!?!

Jag älskar att bara vara.

En "todolista" att bocka av men ingen stress. Det som hinns med får vara good enough.


Förutom att ägna gårdagen åt yoga och promenad så redigerade jag barnboksnovellen och skickade tillbaka texten till "förläggaren". Check på den uppgiften! Gick faktiskt fortare än jag var inställd på. Otroligt skönt att stryka uppgiften från listan.

Så Illustrator och början till en loggskiss. Fick testa mig fram, var ett år sedan sist så vi kan lugnt säga att jag är ringrostig. Har idag ett utkast men är långtifrån klar. Behöver ett antal timmar till vid datorn. Vill att loggan ska motsvara mina förväntningar.

Att jag arbetar mindre innebär mer gjort hemma vad gäller mina egna projekt. Jag får berikande egentid, kan odla och ge ny kraft åt min kreativitet. Spännande! Vad som helst kan hända nu!!!


Puss & kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar