lördag 1 april 2017

Skräppost? Nej, inte alls!


Verkar som att det börjar hända grejer?!

Efter att ha legat på is så har jag fått tillbaka min barnboksnovell från lektören.

Det krävdes dock en konversation på messenger och en del detektivarbete för att hitta mejl som "kommit bort" (i cyberspace).

Nu ligger texten utskriven på min laptop och väntar på att jag ska sätta tänderna i den.


I helgen blir inget redigeringsarbete utfört, det får vänta till nästa vecka. Om jag hinner så läser jag eventuellt igenom kommentarerna? Vi får se.

Den här helgen är det butiksarbete som gäller ... say no more ... missar en massa roligheter men "that's life"

Suger lite på karamellen och glädjer mig åt att antologin verkar bli av men vågar inte ta ut hela glädjen ... inte än.


Ha en skön söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar