torsdag 20 april 2017

Fredag


Smaka på ordet, visst känns det nice ... f r e d a g

Eller?

För mig är fredagen en av favoritdagarna under en vecka. Helgen står på tröskeln och det vankas lediga dagar (eller nuförtiden är det lite si och så med den saken, jag arbetar vissa helger).

Oavsett ledighet (eller inte) så njuter jag extra mycket av fredagar, det bara är så. Har alltid varit på det viset.


"Godare" mat, ett glas vin och kanske somnar jag i soffan mitt i en långfilm.

Ikväll arbetar jag sent så då får mannen fixa middag, kanske serveras det sushi!? Eller inte. Bordet står dukat när jag kommer hem. I like it.

Att bli bortskämd emellanåt är bra och att själv anstränga sig för någon annan är en härlig känsla. Skapar balans och sprider positiv energi precis som min fredag gör genom att bara existera.

Ha nu en härligt skön dag! 


En riktigt fantastisk fredag önskar jag dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar