lördag 2 september 2017

Efter sol kommer regn, eller var det tvärtom?


Samma gamla vanliga arbete med helgjobb på schemat, vad som är nytt är den yogautmaning jag kastat mig in i. Yoga girl som egentligen heter Rachel Brathen har utmanat alla som är sugna under 30 dagar. Priset är en resa till Aruba för en veckas yogaträning med bland annat Yoga girl. Behöver jag säga att jag vill vinna!?

Hittills är två dagar avverkade. Jag njuter för fullt, det här verkligen vad jag mår bra av.


Igår varvades solsken med regn. När jag gick till jobbet så var det varmt och trots att jag visste att regnet skulle komma så blev jag uppriktigt förvånad när det vräkte ned utanför entrén.

I min väska låg ett litet paraply men min klädsel var allt annat än regntålig. Tur för mig att jag har nära hem, tänkte jag och fortsatte med mina sysslor.

En timme innan stängning, i värsta skuren, kom mannen förbi. I handen hade han min regnrock och ett ordentligt paraply. Bara så där!?! För att han bryr sig. DET är kärlek! Tack <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar