onsdag 6 september 2017

Tankar en torsdag i september


When life shuts a door ... open it again. It's a door. That's how they work.

Vet inte om frasen ovan kommer att ha något alls med dagens blogg? Men jag älskar den, blir glad och ler när jag läser de korta meningarna ovan så jag bjuder på textraden.


Vissa människor bygger bo i mitt hjärta. De frågar inte om lov utan flyttar in och jag älskar det ... för om det är något jag samlar på så är det personer jag tycker om.

Härom kvällen fick jag äntligen träffa en yogavän som varit ute och rest. Tror det gått ett halvt år sedan vi kramade om varann sist? En varm, modig och enormt fin människa som alltid kommer att ha en plats i mitt hjärta.

Egentligen kanske vi inte känner varann så bra? Eller så gör vi det (på ett plan)? I början gick vi främst på samma klasser. Pratade mer och mer. Något gjorde att vi klickade och jag är glad för det.


Glad för att vännen idag är yogalärare och att livet är ett enda flow. En spännande framtid är möjlig och mitt hjärta fylls av jubel och värme, blir verkligt lycklig för vännens skull.

På min todolista står nu att få gå på en av vännens klasser.

Jag blir inspirerad och motiverad. Funderar över mina egna drömmar. Ingenting är omöjligt ... ALLT är möjligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar