söndag 3 september 2017

Måste googla


Har blivit inbjuden till 100års fest senare i höst med tema
Hollywood fest/glamour. Så kul! Ni som känner mig vet att jag går all in.


Det är bara det att temat är både vitt och brett, skulle velat ha tidsbestämt, en riktlinje att gå efter. Mannen tycker att "Hollywood" räcker.
- Det är ju bra, du kan klä ut dig till någon, vem som helst som bor där!
- Tråkigt.
- En regissör, en ljussättare, en statist ...


Jag slutar att lyssna, vet att värdparet tänker något annat. I mitt huvud vill jag förvandla mig till någon som andra kan relatera till. Vem???

Vilken filmstjärna är jag lik? Nutid eller dåtid? Vem kan jag föreställa för en kväll? Någon som passar min personlighet, min längd och min kropp?


Måste nog googla.
Hej svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar