fredag 29 september 2017

En bok är bara en bok ... eller?


Jag har sålt min första bok. Ja!!!

När jag kom till arbetet så hade en av de vänner vilka meddelat att de vill köpa ett ex av boken Gillar sökt mig. Jag fick ringa Lejonkungen och be honom agera leverantör. Den snälla sonen kom släntrande med några böcker och när sedan min vän dök upp så kunde jag signera ett exemplar till henne (och sälja det). Tack Lejonkungen.

Och TACK för att det finns de om så gärna vill köpa den barn och ungdomsbok som är på Bokmässan (utan mig). Är ödmjukt tacksam.


Har fortfarande svårt att fatta att jag håller en publicerad barn och ungdomsbok i min hand som innehåller en del av mig. Undrar NÄR enkronan ska trilla ned? Kanske i morgon, kanske aldrig?

Jag lever min dröm ... men sover så tungt att jag inte riktigt är medveten.

Tack alla ni som bryr er. Tack för alla snälla ord och för att ni hjälper mig att inse vad som verkligen hänt.


Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar