tisdag 26 september 2017

Oanade förmågor


Jag kan bita i mina stortår ... precis som jag kunde när jag var väldigt liten, typ som alla babiesar kan. Nyttan av detta? Vet inte riktigt. Tyder på bra rörlighet vilket jag är tacksam för.

Har andra kunskaper som är lite udda till exempel så kan jag sopa uppför. Vad då, kanske du tänker, det är väl inte svårt. Nä inte om du enbart sopar i uppförsbacke. Jag sopar uppför och över en tröskel, ungefär som en minitrappa.


Av vilken outgrundad och konstig anledning håller jag på med denna typ av sopning?

Ett enkelt svar, vi har katter. De har sin låda i vår gamla städskrubb. Kattsanden hamnar utanför och eftersom vi inte dammsuger varje gång katterna besökt sitt badrum så står det en liten bordssop med tillhörande skyffel bredvid lådan. Sanden hamnar förståligt nog runt och nedanför tröskeln.


Är ganska imponerad över mina ovanliga talanger, kanske borde lägga till dessa på ett eventuellt CV?
  • Kan bita i mina båda stortår
  • Kan sopa uppför mindre trappsteg


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar