onsdag 22 januari 2020

Dream on!


Mest på skoj men även för att jag skulle behöva extra inkomsten så har jag sökt ett par jobb på StagePool. I över ett år har jag stått med på deras lista över statister men vid enbart ett tillfälle tidigare så har jag faktiskt sökt något av alla de jobb som annonseras.

Igår slog jag på stort och skickade in två ansökningar!


Det ena arbete är ordentligt betalt och innebär en resa till Sydafrika. Som du förstår så kunde jag inte låta bli att göra ett antal knapptryckningar. Skriva ihop en liten text om mig och mejla över ett par bilder.

Dream on!


Det är gratis att hoppas och att önska sig saker, så varför skulle jag inte?
Den som blir anlitad får en resa till Sydafrika!!! Och en saftig lön som grädde på moset.

Sannolikheten att jag blir vald är minimal men om jag inte sökt så skulle den vara noll. Alltså är det mer sannolikt att jag får chansen än om jag struntat i att skicka in mitt cv.

Nu håller jag tummarna för att det osannolika ska inträffa ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar