måndag 23 oktober 2023

Tight tidsschema



En intensiv arbetsvecka är påbörjad och piken inträffar idag. Startar i ottan och slutar 11,5 timme senare, så långt känns situationen rätt okey OM det inte var för mina dubbla aerialklasser ...

Har femton minuter på mig att ta mig från A till B samtidigt som jag hänger upp tio yogagungor (vilket tar 15 minuter), hur ska det gå till?



Meddelade den första gruppen läget, hur mitt schema ser ut och frågade om de vill ställa in? Svar nej. Har tack och lov en "elev" som tränat i många år och hon lovar att hjälpa mig med gungorna (ifall det behövs) vilket underlättar enormt, jag behöver "enbart" ta mig mellan de olika jobben.

Mannen som är snäll har dessutom lovat att köra bilen till campus parkering och så länge som undertecknad minns att ta med nycklar så tjänar undertecknad 5-10 minuter. Toppen!

Planeringen bör hålla och har jag riktig tur så avslutas tentan innan sluttid MEN det kan jag inte räkna med (enbart hoppas på). 



Ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar