söndag 25 november 2018

Det killar och sticks ...


Ny vecka, nya möjligheter och ett gäng härliga och NYA upplevelser och minnen från helgen som varit.

Landade hemma vid lunchtid igår och hade många timmar att bara hänga med mannen och prata om sonens examen. Vad jag inte fick med mig från Luleå var min linsdosa som spårlöst försvann under fredagen (från hotellrummet?) samt det lilla hänglås med tillhörande nyckel som jag låser ihop kabinväskan med. Fattar ingenting? Vände utochin på mina väskor och nessäsären flera gånger men utan resultat. Kröp på golvet, kollade fickor och tittade i papperskorgen men ingenstans fanns vare sig lås eller dosa? Inte kan väl någon sno sådana prylar?

Linserna förvarade jag i dricksglas under nätterna (tur att det fanns två) och väskan låste jag ihop med en av mina hårsnoddar så egentligen har det aldrig varit något större problem.


Vad jag däremot fick med mig från Luleå som jag INTE ville ha var halsont! Var kom det ifrån? Kurerar mig med bafucin och hoppas att irritationen går att sova bort.

Min plankutmaning är genomförd, vilket känns skönt. De fem minuterna jag avslutade med igår brände ordentligt. Är riktigt stolt över mig själv, att jag dagligen under en månad pressat mig precis lagom mycket för att nå målet. Nu kan jag rakryggad lyfta blicken och fundera över vad min nästa utmaning ska bli?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar