torsdag 22 november 2018

"Flyg och far"


Så nu är jag packade och klar, vilket betyder redo att bege mig ut i världen. Nya äventyr! Ja eller i alla fall till Norrland och sonens avfyrning.

Helgen kommer att bli hur bra som helst, det känner jag in i minsta cell.

Har tankar på att planera nästa veckas yogaklass under flygresan eller åtminstone påbörja arbetet. Använda min tid smart.


För någon dag sedan antog jag att det skulle bli mycket egentid (kanske till och med lite väl mycket) men nu ser mitt schema lagom uppbokat ut.

Ikväll bjuder sonen på middag hemma hos sig så dagen idag innebär enbart mys!

Har lovat mannen att filma examensceremonin (i morgon) och fota. Borde inte vara något problem, får göra så gott jag kan.

Hej svejs så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar