måndag 4 mars 2019

Dags att logga in i vardagen igen


Har checkat in i "verkligheten" igen, genom att börja morgonen med en tidig morgonklass. (Kom hem sent igår, för lite sömn och så upp i ottan ...) Allt är möjligt.

För att vara snäll både mot mig själv och mina elever så erbjuder jag samma klass som förra veckan. De får göra flöden de känner igen och jag hinner landa i hatha vinyasa, efter fyra dagars intensiv FLYoga praktik.

För dig som undrar så gick vår examensklass med riktiga elever bra. Min fjärdedel flöt. Energinivån var hög och jag kände att yogisarna var med mig. De hade roligt och mina instruktioner landade som jag önskade. Mina kursare gjorde lysande ifrån sig och den röda tråden löpte genom de 90 minuter klassen varade. Ett härligt avslut på en bra utbildning.


Äntligen får jag pussa och krama om mannen igen samt hänga med son nummer 2, Lejonkungen. Olika världar.  Jag har älskat varje minut i Göteborg men nu är det över. Min vardag ger sig tillkänna och jag älskar den med, allt runt ikring mig som verkligen betyder något.

Så tack Astronauten, roomisen, Milla, mina härliga kursare och Göteborg för underbara dagar! Nu byter jag om och landar i mitt vanliga liv, DET känns rogivande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar