torsdag 28 mars 2019

En gång steppade jag, det kommer jag INTE att göra nu


Idag fyller jag år, inte för att jag räknar antalet men trots allt är det en speciell dag, det är MIN dag. Sen behöver det inte innebära något speciellt förutom att jag hedrar minnet av den dag jag föddes.

Hipp, hipp hurra för mig idag   🎉🎁💃🎈💫🦄🍀🤸‍♀️

Faktiskt får jag coolaste presenten: vara statist i en musikvideo! Typ en dröm som går i uppfyllelse. Om du som jag älskar "maskerad", spela en roll och LEKA så fattar du. Bara att bli tillfrågad är magiskt.


Mannen är inte med, det är "jobb", vilket innebär att min födelsedagsmiddag uteblir, den flyttas till i morgon efter min och Annas (första) yoga workshop.

Min uppgift är med andra ord fokuserad närvaro. Njuta av varje sekund, vara tacksam för chanser som dyker upp och för att jag väljer att säga JA.

Om du har riktigt tur så kanske jag skriver några rader om mitt födelsedags äventyr ... en annan dag? Eller så gör jag inte det? Vi får se.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar