torsdag 24 oktober 2019

Fullbokat


Idag blir det premiär, jag ska göra något för första gången. Eller inte?
Har haft kick off för lärare men dagens aktivitet är annorlunda.

Workshop för yogasugna 16 åringar som har friluftsdag (på sitt gymnasium). Jättespännande och roligt. 90 minuter fyllda med lite av varje, vilket betyder både yin och yang.


Fick mejl från ansvarige samordnare på skolan som meddelade att min klass fylldes snabbast och att den är fullbokad. Jippi!!!


Dessutom har jag turen och lyckan att få ha en nära vän (som arbetar på skolan och fixat så att just jag blivit tillfrågad) med på klasserna. Vi kommer att hinna krama om varandra och prata lite innan och efter. Mys!

Åh, vad jag ser fram emot denna dag 😃 Premiärer är utmanande men också nyttiga, lärorika och förhoppningsvis alldeles underbara.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar