onsdag 23 oktober 2019

Som att hitta en nål i en höstack


Jag känner en fotograf (känner många men denna blogg tillägnas en alldeles speciell), han är helt otrolig! Inte nog med att han tar grymt coola bilder så är han som Skalman.

För fyra år sedan fotade han mig och en kompis ute vid vattnet. Det var en magisk sommarkväll och färgerna fantastiska. Vid detta tillfälle förevigades yogapositioner.


Hur som ... insåg för ett tag sen att jag sparat ner bilderna på något moln, vilket just då kändes smart. Men att hitta bilder när jag inte vet exakt var de lagrats är överkurs. Så jag chansade och mejlade fotografen. Undrade om han mot förmodan har kvar de bilder han tog på mig för fyra år sedan?

Fick svar direkt. Japp. Bland de 99 900 bilderna så fiskade han upp mina och skickade över med vändande mejl.

Alltså han är en hjälte! Är sååå tacksam 🙏


Tusen tack Mark Harris @frozentime.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar