tisdag 29 oktober 2019

Orka göra om, bjuder hellre på opolerat "skav"


I min värld är få saker perfekta så när det skiter sig mitt under inspelningen av denna veckas YouTube video så "är det sånt som händer".

Orka göra om ... och varför skulle jag?

Tänker att det blir som det blir och att resultatet är okey, att jag hanterar situationen på ett bra sätt. Visst, filmen får ett abrupt slut på grund av kritisk låg batterinivå men jag uppmärksammar och avrundar.

Good enough.


Tänker också att jag visar en sann verklighet, skippar de polerade ytorna och istället bjuder på skavet som oväntat kan ta över.

Vet att de flesta skulle göra om och göra rätt. Okey. Det kloka, smarta sättet. Inte jag, åtminstone inte i detta fall, denna gång.

Så vill du kolla in resultatet, håll utkik efter Mias Yogas nästa video "Bygga brygga". Kommer inom kort på YouTube och via länk i mina sociala kanaler (Mias Yoga Uppsala).

Hej svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar