lördag 2 januari 2021

Bara lite till och sen lite till


Jag är en periodare ...

... när det gäller mycket i mitt liv, i detta fall böcker. Under ledighet, framför allt efter jul och under sommarmånader så kan det ofta inträffa att jag hittar rätt. Att en bok fängslar mig så totalt att den är svår att släppa.




Allt jag vill är att läsa lite till och sen lite till. Veta hur det ska gå och vad som kommer att hända. Men om jag ska vara helt ärlig så vill jag nog inte att boken ska ta slut.



Med de sista fraserna så kliver tomheten in och det kan vara svårt att välja ny bok (om det inte är så att det finns fler delar).

Än så länge har jag marginal, två tredjedelar är lästa och boken är tjock vilket i skrivande stund känns bra.



 Önskar dig en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar