lördag 13 mars 2021

FULLSATT-skylten lyser mot mig

Idag åker Lejonkungen tillbaka till västkusten för fortsatt onlineplugg och samboliv med Dansaren. Som alltid så känns huset tomt när sönerna varit på visit. Samtidigt är allt precis som det ska, de har sitt eget och vi har dem enbart till låns.


Audrey och Stanley tackar och bockar, de är glada att få "sitt" förmiddagsrum tillbaka. Under veckan som varit har de lagt beslag på min säng. Mannen får lov att chilla i sin samtidigt som katterna vilar på min sida men om jag kommer så lyser en osynlig skylt mot mig "FULLSATT". Finns liksom inte plats för mig också annat än på natten.

Nu återgår vårt liv till de rutiner vi valt och det är helt okey, känns faktiskt riktigt bra. En härligt seg och vilsam söndag ligger framför oss. Önskar att även din dag blir bra!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar