måndag 1 mars 2021

En typ av "kick off"


Mitt skrivande har mer eller mindre legat i viloläge, inga sagor och inte heller några noveller. Men vem vet vad som händer efter denna dag, om jag kickar igång? Tändvätska och gnistor är vad eftermiddagen bland annat kommer att erbjuda.

Nice. Jag längtar.

Har en utomhusdate med mina fina skrivvänner, de som är både journalister och författare. På grund av pandemi så har vi inte träffats på över ett år (alla tillsammans) men nu är längtan alltför stor och planen är social distansering ute med fika.

Vi ska brainstorma, skratta och bolla idéer, sånt som vi är bäst på :)

Kommer att bli ett underbart avbrott till all yoga. Få sätta på mig en annan kreativ hatt, glida med, låta mig fyllas med vibbar från de andra och förhoppningsvis hitta ny motivation till just skrivandet.

Önskar dig en bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar