söndag 28 mars 2021

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? NEJ, det är ingen vanlig dag ...


Ytterligare ett varv runt solen ligger bakom mig och idag firar vi MIN dag. Grattis till mig och hipp hipp hurra!!! 

Inget kalas, inga gäster men vad gör det? Med en pandemi som vägrar släppa och vaccin som dröjer så är jag nöjd,  mannen och katterna bryr sig och de gör allt för att undertecknad ska få en så bra födelsedag som möjligt.

Som grädde på moset så närmar sig påsk vilket innebär att sönerna med flickvänner kommer hem, det är för mig den bästa presenten!


Idag står mannen för allt fixande vad gäller mat och det är magiskt. Jag slipper planera, handla och tillaga. Min enda uppgift är att "vara" och ta emot det som bjuds. 

Har en kvällsklass (om den blir av?) Ser i skrivande stund att det är få anmälda, vilket innebär att det finns en risk att den ställs in. Så kanske - kanske inte ...

Önskar dig en toppendag!


Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar