onsdag 16 februari 2022

Funderingar mitt under ett vinter OS

Vissa dagar är det svårt att få så mycket vettigt gjort, i alla fall mitt under ett vinter-OS, när Sverige har guld eller medaljchans ...

Främst handlar det om tider då egen planering står på schemat samtidigt som både radio och teve sänder spännande dueller, det är nästan så att jag längtar efter vardag ... eller gör jag verkligen det?

Älskar spänningen!

Tänker att jag delvis kan köra på rutin, improvisera eller skjuta från höften så länge jag har en bas att utgå ifrån. Känner mig trygg med den erfarenhet jag samlat, den får leda genom OS-yran. 

Möjligheten att planera annan tid på dygnet finns ju alltid ...

Hur fungerar arbete slash OS för dig? (Om du har möjlighet och vilja att hänga med)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar