tisdag 19 april 2022

Kaffe i trosor

                                  


Lunchkaffe i solen, iförd enbart underkläder ... så nice! I vår "grop" utanför sovrumsaltandörren är jag osynlig för världen runt omkring. Ingen ser mig (förutom om du kommer på grusgången mot vårt poolhus och tittar ner mot den lilla uteplatsen).

En gång blev jag dock tagen på bar gärning ... av en kär vän. Hon skrattade mest och jag drog på mig lite mer respektabel klädsel.



Som jag längtat efter att få hänga i vår "grop" men av olika anledningar har det inte blivit av, förrän nu. En kall vår, snöstorm och arbete har inneburit att gropen stått oanvänd. Den ende som varit där är mannen men inte för att lapa sol utan för att montera parasoll.

Idag är jag ledig och både sol och värme utlovas så gropen är bokad, åtminstone för en timme eller möjligtvis två.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar