onsdag 13 april 2022

Ska jag eller inte?


För ett par år sedan när jag designade hattar så innebar det en ny hatt till påsk, en påskhatt. Den traditionen har glömts bort och frusit inne ...

I vår lilla familj hade vi dessutom Easter Parade, (ett år) då jag efter en del övertalning fick familj samt ena sonens flickvän att välja en av mina hattar till påskaftonens middag. Färgsprakande dekorationer på var och ens huvud som i alla fall gjorde mig glad samt skapade minnen, blev dock ingen tradition ...

Kanske borde jag fundera över någon liten hatt? Eller stor! Hinner jag designa en alldeles ny? Och skulle det vara möjligt att få mannen att bära den? Eller Lejonkungen?

Trilskas de så är det okey att välja någon av mina sparade eller för all del trolla fram en egen (vilket både mannen och Lejonkungen kanske föredrar).

Frågan återstår, ska jag designa en ny hatt?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar