tisdag 21 juni 2022

Det var en gång en dröm

 

Emellanåt är Facebook riktigt bra, alla födelsedagar blir enklare och lättare att komma ihåg (eftersom det finns påminnelser) plus de minnen från förr (i loggen) som kan dyka upp. Kolla in detta:



Mia Haglöf

Drömde att jag överlät ratten till Lejonkungen??? Han körde i 200 km och vägrade sakta ned. Själv hojtande jag att han aldrig skulle få chansen att köra mer om polisen stoppade oss! Slutade med att jag slet bort honom från ratten ...från min plats i baksätet. Hur lyckades jag med det? Och vad tänkte jag egentligen???

Bilen: en röd Ferrari (i drömmen)



Kanske är det därför sonen aldrig fixat körkort? Haha eller så är anledningen en helt annan som att han sällan befunnit sig "hemma" längre perioder, tappat motivationen eller tänker att han inte behöver körkort då han oftast befinner sig i stora städer?


Tack och hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar