torsdag 18 januari 2024

Åh nej ... inte igen



Har du varit med om att göra precis allt, noggrant och enligt konstens alla regler, på det rätta och riktiga sättet för att senare ändå inse att du trots allt lyckats trampa i klaveret och göra ”fel”???

En ynka liten miss … trots att du tänker att DU både dubbel samt trippelkollat 

HUR kunde detta ske?



Så var det för mig härom dagen, så har det varit många gånger tidigare och troligtvis var detta inte sista gången. Suck ...

Vet att "den hårda vägen" är den väg jag emellanåt måste gå för att lära mig, inte alltid kul men det är tydligen min stig: gör om - gör rätt.

Nåja, allt löste sig på bästa sätt och idag kan undertecknad lova att just denna miss kommer jag knappast göra om (alltid något).









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar