torsdag 25 januari 2024

Vad händer SEN?



Att söka arbete på sitt jobb och bli kallad på intervju kändes konstigt men bra. Vetskapen att vara en av många (som alla är precis lika bra och meriterade) resulterade i frågetecken.

Jag är fullt medveten om mina styrkor och svagheter och förstår att chanserna är goda samtidigt som mina kollegors kompetens påminner mig om svårigheten att välja ett par av oss ...

Ett lotteri och jag är tacksam att slippa vara den som behöver välja/välja bort.




Intervjun gick bra och undertecknad har gjort sitt bästa både igår och alla andra dagar då jag arbetat. Nu väntar en tid i ovisshet innan vi får besked. Det blir som det blir ...

Om det värsta skulle hända och jag inte erbjuds en av tjänsterna så tar jag det då, finns ingen anledning att fundera i de banorna nu, det stjäl enbart energi.



Wish me luck!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar