måndag 29 januari 2024

Ovant men okey



 

Igår hämtades mina nya glasögon hos optikern och de är allt jag inte är van med.

  • De har tydlig markerad båge i brun ton 
  • Visar upp glasögonen som just glasögon (smälter med andra ord inte ihop med mig och mina färger) vilket gör att det första du ser är just det jag bär på näsan
  • Mitt vinterbleka ansikte blir eventuellt något blekare?



Mina förra


Jag som oftast bär linser och är van att se mig utan någonting som sticker ut valde att utmana mig själv och nu behöver jag träna.

Tog mannen i handen och hälsade när vi möttes hemma och presenterade mig, för det är inte enbart jag som behöver vänja mig vid den tidvis nya looken.

Tror att detta blir bra och litar på den magkänsla jag hade när bågarna provades ut, det är okey (för mig) att låta glasögonen ta plats. Ovant men okey




Har ännu ingen bild på mig i de nya glasögonen, 
kommer kanske längre fram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar