lördag 25 juni 2016

Samla ny energi



MEDITATIONSUTMANING 

DAG 13 – Technolini Shaking



Denna roliga utmaning kunde jag inte hitta på Midsommaraftonens förmiddag, hittade på en egen och körde istället dubbelt upp idag. 

Dags att skaka kroppen igen, släppa allt och vibrera till techno toner. Yes! Jag stängde in mig samtidigt som teven visade första åttondelsfinalen i fotbolls EM med andra ord ingen risk att jag skulle bli störd.

Blunda och dansa loss. Idag mindes jag att emellanåt öppna ögonen och orientera mig så att jag inte tappade rumskänslan. Loved it! 

Vill du testa så hittar du instruktioner här:



Passade perfekt att lägga till denna variant av meditation efter att ha skakat loss, djupavslappning.
Ligga på rygg och släppa alla tankar, bara vara, vila och samla ny energi.

Länk och instruktioner:


Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar