måndag 20 november 2017

Balsam för en tiger. Twist it baby!


Har ingen aning vad jag gjort eller om något hände? Plötsligt så spred sig en molnande värk längs höger sida av min core.

Hallå, vad är det som händer?

Visst hade jag utövat min morgonpraktik, yogat hemma men då fanns inte tillstymmelsen till sträckning eller annart som skulle kunnat orsaka obehaget i mina sneda bukmuskler. Ärligt talat mådde min kropp prima både före och efter yogan ... fram till dess att jag skulle låsa ytterdörren hemma. Från ingenstans kom det onda.


Ute var det kallt, kan det påverka?

Det lustiga var att i rörelse under dagen så kände jag ingenting, det var först när jag satte mig ned som kroppen signalerade obehag. Fanns bara en sak att göra, stretcha och twista ryggen samt hoppas på att den god natts sömn gör underverk.


Hej svejs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar