söndag 5 november 2017

Som ringar på vattenytan


I fredags skuttade jag ut ifrån mitt inbokade frukostmöte, fylld av energi och inspiration typ som Pippi Långstrump. Vetskapen att det finns nya spännande dörrar att öppna var så överväldigande att det just då verkade korkat att ignorera min magkänsla.

Kanske inte i morgon? Kanske om ett halvår? Kanske inte alls?

Ett nytt möte är inplanerat så att vi hinner prata ordentligt. Vem vet vart detta kan leda? Inte jag ... i alla fall inte just nu. Om det är meningen så kommer något att ske.


Energin som frigjordes innebar målning hemma och fix av annat som legat i viloläge på vår "to do lista". De positiva vibbarna blir som ringar på vattenytan, gott föder gott. Bäst att flöda med och surfa på vågen till dess att den planar ut.

En härlig ledig söndag ligger framför mig/oss. Hoppas även du kan njuta idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar