måndag 13 november 2017

Temat fest fortsätter


För första gången har jag sett en skata GÅ uppför en trappa ... eller okey då, hoppat upp ett trappsteg i taget. Såg rätt kul ut. Tänker att flyga är snabbare MEN det kanske är roligare att testa något nytt, tänja sina gränser?


På jobbet har den stora omhängningen inför jul påbörjats. Kläder på hästar, kläder i hissen och i högar. Kaosvarning utlovas, inte än men kanske idag?

Mitt huvud går på högvarv och tankarna snurrar. Det mesta handlar om kreativ problemlösning, sånt jag älskar. Känner ingen stress vilket är oerhört skönt! Däremot behöver huvudet vila efter intensivt arbetande.


Julkänslor vaknar när butikens entré kläs i rött. Jag vet att det fortfarande är mitten av november (vilket är alldeles för tidigt för denna typ av dekoration) men vad jag tycker spelar ingen roll, det är marknaden som styr.


Festkläder till decembers alla partyn, måste erkänna att det är oerhört roligt att styla och hänga om just inför advent/jul och nyår. Så på't igen, idag fortsätter vi!


Kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar