onsdag 1 november 2017

Dags att skylta om


Vissa arbetsdagar är bättre än andra och till viss del handlar det om vilka arbetsuppgifter som ska utföras. Igår hade jag en rolig dag.

Stora skyltfönstret skulle göras om. Allt var förberett, kläder hade valts ut, ångats och larmats av, de väntade på att jag skulle ta mig an uppgiften.

Älskar verkligen att skylta! Får massor av energi som gör mig glad.


Senare efter jobbet cyklade jag iväg till studion. Regnet strilade och jag blev blöt. Cykellampan slocknade halvvägs och jag tappade bort sadelskyddet, det gled av någonstans och gick inte att återfinna i mörkret ... men så är livet. Jag får köpa ett nytt.

I studion kunde jag äntligen ta en klass för en yogavän. Sååå bra! Blundade mig igenom 3/4 och flödade i min egen lilla bubbla. Egentid av högsta kvalité, lyx!


Sammanfattningsvis en bra onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar