måndag 1 april 2019

Firar genom att tindra med mina ögon


Vilken lycka, jag har fått min första prenumerant! Till min Youtube kanal. Känns som jag vunnit en storvinst 💃🤸‍♀️  (Sök på Mias yoga på Youtube)

Så klart önskar jag mig betydligt fler men alla bäckar små.

Ett steg i taget, ständigt utforskande och fullt medveten om att stigen kan dela sig, se ut att upphöra eller svänga i 180 grader. Ingenting är oändligt och det mesta blir som vi gör det.


Tålamod och hårt arbete. Lita på magkänslan och emellanåt skjuta från höften samt ta hjälp, massor av hjälp.

Våga säga ja och våga säga nej.

Allt kommer att bli bra ... det känns bra och jag är inte rädd att misslyckad. Det som är menat kommer att visa sig och min uppgift är att lyssna både utåt och inåt så jag kan utvecklas och få leva min dröm.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar